Alla inlägg under augusti 2008

Av Ulrika (: - 31 augusti 2008 18:55

Idag är det söndag :( Då börjar skolan imorgon igen ! suck .. Har skolfoto på morgonen .. Tror jag XD ..


 Idag hade jag träning igen ! Nästa är på tisdag .. Jag körde handvolt själv :D kom inte upp efter då men .. Jag kom iallafall runt XD


HANDVOLT: Är när du tar sats/stilla ställer dej på händer och därifrån ställer dej i brygga. Att du faller över och ställer dej i brygga alltså. Det ska gå snabbt och sen ska du upp därifrån också och ställa dej på fötterna!

Sen körde vi dans .. Eftersom jag inte var med på träningen i fredags [Jagvarförkyld ] så fattade jag inte några steg. .. Men det ska nog funka iallafall !



Idag fyller Sassi ÅR (: Grattis till dej x']


Av Ulrika (: - 30 augusti 2008 14:19

Idag har jag varit i centrum ! Det är skolfotto på måndag så jag behövde köpa någon ny tröja ! Hittade väärldens sötaste t-shirt men en urgullig kissemisse på (:


Har inget speciellt för mej idag .. Är fortfarande snuvig men inte så mycket (: Så jag kommer nog gå på träningen på söndag  ! Jag gjorde inte det i går för jag var suuuper snuvig ..

Av Ulrika (: - 29 augusti 2008 15:44

Idag i skolan så hade någon laggt en surströmingask i ett skåp som stog öppet ! Förstå hur det stank , tur att jag var super täppt för näsan så jag kände inget (:


Jag höll på att rammla idag i skolan också .. Det var en som satt med bena utsträckta så man inte kunde gå förbi utan man behövde gå över . Då gick en tjej över och det gjorde jag med men då flyttade han benet åt sidan så att jag snubbla O_o pinsamt .. För jag skreck nog ganska högt ! Kan inte hjälpa åt att jag skricker åt allt blir bara så XD


Har träning idag ! Har ont i halsen men jag går nog ändå !

Det var lite om min dag (:

Av Ulrika (: - 28 augusti 2008 20:30

Hade tråkit idag ! Vi hade bara No och ritade löv. . Jätte rolit !

Det hända som hände idag var att det var en liten kille som fråga om han skulle slå mej med en påse ..


Har ont i halsen och är förkyld ): Sassi har smittat mej ))))))):

Hon åker till växjö imorgon så jag tänker vara sjuk (: XD


Jaja .. Ska nog ner och kolla på Tv nu ! Eller så ska jag leta efter Finduuus ,,

Av Ulrika (: - 28 augusti 2008 10:40


Har studiedag idag förmiddag ! Sen så har jag bara No och sen slutar (:


Vi ritar lööv på No .. Lite onormalt men det blir ju jätte fiiint XD

Är med Sassii oxå ! hm .. Typ det . Plågar henne för hon får ingen lunch mohahhah .. Ska nog göra lunch snart till henne :o Hejdåå !!

Av Ulrika (: - 27 augusti 2008 19:28

Igår på träningen så fick jag vara topp ! Våran förra topp var inte där så jag fick vara det istället ! Det var andra träningen och förstå hur läskiiiit det var ! Men sen blev det bara kul . Fast än jag fick en armbåge vid slutet av ryggen !! Som gjoooorde jäääätte ont :'(

 Nästa träning är på fredag !!


Idag i skolan så skulle vi ha träslöjd ! Men dom målar ingången där vi ska gå så vi fick gå runt ? Så här stog det på skylten dom satt på dörrn: Målning pågor ! Om du ska till syslöjd, träslöjd eller bild så får ni går runt !

Vadå gå runt lixom ? Så vi fick springa runt hela byggnaden tio gånger typ ! Men vi hittade sen .. Det var i samma hall som musiksalen där man kom in ... Efter skolan så körde jag min kompis på hennes cykel . Jag skulle svänga och då KABOOM . Vi rammlade mitt i bil vägen ! Tur att det inte kom någon bil då ..

Av Ulrika (: - 26 augusti 2008 16:12


Idag när vi skulle ha musik så kom aldrig Perka !! Vi väntade i ca. 20 min. sen stack vi till lunchen . Då satt Perka och åt lunch ! Han hade kollat fel på sitt schema så vi slapp musiken YAY !

 Sen när vi skulle ha bild så kom aldrig Görel ! Vi väntade en stund och tillslut kom hon . Det stog att vi började 12:40 på hennes schema ! Men det står att vi börjar 12:20 på vårat :S Konstit ..



Har träning idag (; fastän det är andra gången så ska det bli roligt !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards